Jan 10, 2011

Welcome to My Blog 2011

Hye reader, al-kisahnya...i'am not a new blogger..actually this is my second blog, my first blog dilahirkan pada tahun lepas,
( kelass kau dilahirkan ) 
but..but..but..aku terpaksa kuburkan jua..maaf tak leh nak share and link the name of the blog coz of aku tak mahu budak-budak office aku baca keluh kesah kisah aku dengan 1001 cerita lagi..

COPY PASTE

actually bila dah lama, ( tak lah lama pun ) tulis belog ni sebenarnya makin susah nak stay true to yourself. Sebab makin lama makin ramai orang yang akan baca,walaupun takdelah ramai sampai akaun nuffnang melimpah and follower yang melimpah ruah, but setiap kali menulis kena jaga sensitiviti semua orang.

Sebab walaupun orang tu tak pernah jumpa kau dalam dunia realiti, mahupun fantasi, ataupun dah jadi realiti tapi dalam kepala mereka cuma ada satu gambaran macamana diri kau yang sebenar. Jadi seringkali bila nak menulis kau terpaksa ikut guideline supaya orang tak miss judge kau.
 Hence your blog will never be your personal space.

Tak cukup dengan expectation dari family,now you have to live up to your blog reader's expectation pula. Justeru i harap anda dapat faham betapa setiap post dalam belog yang lepas i tulis dengan penuh hati-hati. Takutlah kalau mengguris perasaan mana-mana pihak. Even post yang kelihatan cibai punya merapu,i actually took my own sweet time to write it,edit dan padam mana-mana part yang takut menimbulkan kontroversi tapi disalh ertikan juga, makanya ada baiknya aku kuburkan sahaja blog itu supaya mereka-mereka yang jeles dengan blog cun aku tu dah tak leh skodeng dah blog aku..!!

So, to all yang baru pertama kali ter blogwalking blog aku ni welcome to my blog, please follow, link , comment and stay tuned with me ya?..

Thank You,


credit copy paste ayat sikit dari maribergebang , MR HATIM.
siapa yang tak kenal sila layari http://maribergebang.blogspot.com/
TQ.

No comments: