Jan 22, 2011

Congrates Ayu Raudhah

First of all congrates ar kat Ayu Raudhah...dah selamat dah, tapi aku ni bukan kenal pun dengan dia, dia pun tak kenal aku lah..iye lah aku bukan celebrity pun..kim kardashian je kenal aku * poyosnyer * bukan apa, aku just terpegun dengan make up dia jek..tebal betul...orang kata time nikah make up jangan tetebal..betul ke?ntah lah..aku pun tak tahu..hahah..masing-masing punya pendapat..tapi pada aku kalau dah cantik tu, pakai apa pun kat muka tu memang cantik punya lah..

Motif kau nak wish congrates kay Ayu Raudhah??
huhu..just nak tanya uolls..sama tak makeup kami?hahahhahaah
jangan marah...


P/S : credit touch up make up from apo2 yolah..TQ.
Please stay tuned with me ya?busy lah..so tak sempat nak update blog..tunggu tau?:D

2 comments:

cEritA kU said...

ko make up pakai photoshop ker ;p

Noury said...

Kelasss ko photoshop ko..hahhaa