Jan 11, 2011

I miss my hometown!!!

Holla semua..good morning, pagi yang indah, sambil menyantap nasi lemak berlaukkan ayam masak rendang, * sedaapp oo..macam ne nak kurus ni? * suddenly rindu kat my mum, abah..kawan-kawan lama..rindunyerr....!! i really miss my hometown lah..macam-macam berlegar dikepala..kalau kat Kampung nak bangun pagi je, mak kejutkan solat subuh..kat KL jam lonceng yang kejutkan..kat kampung, nak sarapan je dah tersedia didepan mata, gosok je mata..taraaaa..nasi goreng siap..sedap!!..kat KL, nak sarapan je kena turun dari tingkat 4, drive ke kedai yang jual sarapan pagi...duit pun kena berjimat ooo...ggggrrrrr...!!

Semuanya kena buat sendiri..but alhamdulilah..pejam celik, pejam celik almost 5 years aku berdikari seorang diri di KL ni...clap-clap untuk diri sendiri..azam pun ada lah separuh dah dilunaskan, tapi separuh lagi belum..harap tahun baru kali ini semuanya make it clear and smooth...amin.

Abah..i miss u..tapi abah, anak abah ni bukan ada credit banyak nak call..
boleh tak kalau nor call tu dengar bebetul?? lain aku cakap lain pulak bapak aku jawab, nak kata pekak bukannya pekak..gggrrrr!! T_T

Kawan-kawan lama dahulu kala yang sama-sama kaki merayap..semuanya dah lose contact pulak..nama pun aku dah lupa...eerrmmm..rindunyer..!!!
nak balik kampung lah.....!! T_T

P/S : Apasal aku ter EMO pepagi ni? nak datang bulan kot..oh bulan!!! T_T
stay tuned with me with alots of entry..;D

1 comment:

cEritA kU said...

bapak ko jawap lain coz dia tanya...bila ko nak kahwin ;p
hehehehehehe